loading...
دانلود فیلم خارجی | دانلود فیلم درام| دانلود فیلم با لینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 1131 چهارشنبه 13 خرداد 1394 نظرات (5)

فال روزانه | فال روز چهارشنبه 13 خرداد 1394

 

فال روزانه | فال روز چهارشنبه 13 خرداد 1394

وقایع مهم رویتان را پیش از وقوعشان در روز چهارشنبه 13 خرداد 1394 در فال روزانه سایت اوه موزیک بخوانید و از آنها آگاه شوید.

تاریخ انتشار : 13 خرداد 1394

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 13 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

امروز اوقات کاملا خوبی در پیش رو دارید حتی زمانیکه در حال کار کردن هستید. ممکن است رییس تان شما را با دقت  زیر نظر بگیرد و همین باعث می‌شود تمرکز شما بالاتر برود و با وجود اینکه کارهای بسیاری دارید که باید انجام دهید این حالت برای تان خوب است چرا که شما همیشه دوست داشتید به نوعی استعدادها و شایستگی خود را ثابت کنید. از این نترسید که شما باید این بحران را اداره کرده و طبق انتظارات دیگران عمل کنید. این کار باعث می‌شود اعتماد به نفس شما به دیگران نیز منتقل شود.
 

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 13 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 اگر امروز شما بتوانید به جهانی آرمانی راه پیدا کنید، در حالی که موسیقی مطلوب شما به نرمی در پس زمینه نواخته می‌شود، همه رنگها نیز کاملاً با هم هماهنگ خواهند بود. خوشبختانه لزومی ندارد برای اینکه دنیای کاملی را ببینید به جاهای دیگر مسافرت کنید، برای اینکه عطارد با نپتون در سازگاری کامل به سر می‌برد. از همان جایی که هستید به رویاهایتان فکر کنید و سعی کنید حداقل یکی از آنها را به واقعیت تبدیل کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 13 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین خرداد ماه

 پروژه ای که روی آن کار می کنید خیلی خوب پیش می رود، ولی امروز شما جریانی از الهام دریافت می کنید که باعث می شود بینش و دیدگاه بهتری کسب کنید. شاید در ابتدا پیاده کردن آن ترسناک باشد، ولی ارزشش را دارد. از همه انرژی و اراده خود استفاده کنید. در آینده از کاری که امروز کردید بسیار خوشحال خواهید بود. از منطق خود استفاده کنید و راه حلی برای مشکلی بیابید که مدتی است شما را به خود مشغول کرده است. همه سرنخ های لازم را در اختیار دارید، فقط باید آنها را کنار هم بگذارید. نقش کارآگاه خصوصی را بازی کنید تا به جواب برسید. فرد خاصی را به نحو عجیبی تحسین می کنید، ولی صدایی در گوش شما می گوید که از احساساتتان به او چیزی نگویید. باید این گام مهم را بردارید. عجله کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 13 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین تیر ماه

شما در آستانه جدیدی از زندگی خود هستید که شما را به منطقه‌های ناآشنا هدایت می‌کند، در جایی که منطق اصلاً هیچ راهی ندارد. به جای اینکه طبق برنامه ریزی قبلی خود کار کنید، از عزلت گاه خود بیرون آمده و تمام تجربیات خود چه درست و چه نادرست را با هم بیامیزید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 13 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین مرداد ماه

گرچه شما سهم خود را در کار دارید اما برای تان خیلی سخت است که کارتان سروقت انجام دهید. امروز اگر آنهایی که درگیر کار هستند بخوانند به موسیقی گوش دهند داستان پردازی کنند در موقعیت مناسب تری از کار هستید در غیر این صورت مجبورید که از قوه تخیل تان کمک بگیرید. نوشتن یک راهنمای فنی یا انجام دادن یک کار تکراری خسته کننده خیلی سخت ودشوار است. اما اگر بدرستی ذهن تان را متمرکز کنید شما می‌توانید هرکاری را که لازم است را انجام دهید.
 

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 13 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین شهریور ماه

ممکن است شخصی از اطرافیان شما شخصیت واقعی خود را نشان ندهد یا حداقل این طور به نظر می‌رسد. ذهن شما بدنبال کشف چیزهایی است که نمی‌دانید. شاید به سرانجام کارهایی می‌اندیشید که دیگران برضد شما انجام می‌دهند. این لزوما یک بیماری روحی روانی نیست و به آن بدی هم که شما فکر می‌کنید به نظر نمی‌رسد. حتی با بهترین مقاصد نیز ممکن است امروز واقعیتات تبدیل به مجموعه‌ای از پیچیدگی‌ها شود. خوشبختانه شما قادر هستید که با کمی‌تمرکز به کارهایتان سروسامان دهید.
 

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 13 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین مهر ماه

 امروز وقتی که افراد مختلف با داستان‌های سرنوشت درام خود وارد زندگی‌تان می‌شوند، زندگی شما نیز پر از نگرانی‌های دوستانه خواهد شد. خواه این فرد نامزد یا معشوقه‌تان باشد، خواه یک دوست خیلی معمولی، شما احساس می‌کنید که او قدرت بیان شما را محدود کرده است. هم اکنون آزادی و استقلال داشتن برایتان اهمیتی حیاتی دارد، برای اینکه اگر شما وقت نگذارید و انرژی خود را تازه نکنید، چیر زیادی نخواهید داشت که به افراد دیگر بدهید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 13 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین آبان ماه

شما این روزها با مجموعه‌ای از تضادها مواجه می‌شوید. گرچه شما حس می‌کنید این جریانات زیاد بهتان مربوط نمی‌شود، اما از نظر احساسی خیلی در آن غرق شده اید و در مورد حوادث دور و برتان دیدگاه‌های سخت گیرانه‌ای دارید. شما ابدا به کسی اجازه نمی‌دهید در مورد احساسات درونی تان چیزی بفهمد، چرا که خودتان نیز در جستجوی فهمیدن نقطه نظرات دیگران نیستید. با همه این احوال صحبت کردن با یک دوست نزدیک هنوز هم جواب می‌دهد، حتی اگر گفتگوی رفاقتی و خیلی ساده‌ای باشد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 13 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین آذر ماه

جدیداً رویاهای شما ریشه در واقعیت ندارند؛ در عوض شما می‌توانید هر جا که زندگی شما را هدایت کرد بروید و در آن زمینه رویا‌پردازی کنید. شما با قرار صحیح خود در یک طرح توانایی عجیبی در تشریح کردن آن دارید. آن چیزهایی که اهمیت بیشتری برایتان دارند تبدیل به یرنامه‌های واقعی می‌شوند، با استفاده از درک و بصیرت خود مواردی را انتخاب کنید که برایتان بیشترین فایده را داشته باشد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 13 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین دی ماه

 شما امروز پاداش بلند پروازی خود را می‌بینید، ولی خبرهای جدیدی که شما امروز دریافت می‌کنید ممکن است رابطه آشکاری با کارهایی که اخیراً انجام داده‌اید نداشته باشند. درهایی که معمولاً به رویتان بسته بودند در حال باز شدن هستند و فرصتهایی زیادی به شما پیشنهاد می‌شود. اگرچه شما بسیار مشتاق و علاقه‌مند هستید، ولی زمانی که جواب مثبت دادید لازم است که سخت کار کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 13 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین بهمن ماه

احتمالا شما چشم‌های خود را به اوج اهداف‌تان دوخته‌اید،‌ اما اگر توجه نکنید که پایتان را کجا می‌گذارید ممکن است بلغزید و بیفتید. شما باید چشم انداز خود را تعیین کنید و آن را به واقعیت تبدیل کنید که آنها باید اینجا و اکنون وجود داشته باشد. اما این می‌تواند فریبنده باشد اما ممکن است ذهن شما برای آینده بسیار سرگردان باشد و شما مایل نباشید که در لحظه حال باشید. به یاد داشته باشید، چیز اشتباهی در رویاپردازی نیست اما فقط تا زمانیکه هوشیاری خود را به آنچه که در جلو روی شما واقعیت دارد بازگردانید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 13 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین اسفند ماه

شما تا به حال بسیار مراقب بودید تا کاری را انجام دهید که از شما انتظار می‌رفت. اما اکنون زمان تفریح و گردش در زندگی شما فرا رسیده، حتی اگر وظایفی دارید که باید برای اینکه لذت خود را بدست بیاورید آنها را انجام دهید. امروز اگر توجه  و تمرکز کافی بر روی کاری که انجام می‌دهید داشته باشید می‌توانید بسیار مفید واقع شوید و اگر بتوانید کارهایتان را امروز زودانجام دهید بعداز ظهر زمان کافی برای تفریح و خوشی خواهیدداشت.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دلدار موزیک در تاریخ 1400/12/20 و 23:09 دقیقه ارسال شده است

با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی
وب زیبایی دارید و مطالبتون هم زیباست ، امیدوارم هر روز بیشتر از دیروزتون پیشرفت کنید و بازدیدهاتون ده ها برابر بشه ، امیدوارم شما هم به وب بنده سر بزنید

این نظر توسط عطر و ادکلن های سین دخت در تاریخ 1400/02/07 و 16:57 دقیقه ارسال شده است

بابت محتوای خوبتون متشکرم و میخواستم یه موضوعی در رابطه با بهبود محتوای سایتتون بهتون بگم که مثل سایت های فروشگاهی عمل کنید بهتره، مثلا: فروشگاه معروف و پر مخاطب سین دخت که الان بخش عطر و ادکلن های خارجی جذاب راه اندازی کرده.
پیشنهاد میکنم که حتما به این فروشگاه اینترنتی عالی (فروشگاه سین دخت) سر بزنید.

این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط آوا فیلم در تاریخ 1396/04/12 و 15:44 دقیقه ارسال شده است

جالب بود ممنون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1896
  • کل نظرات : 153
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5192
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 306
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 4,748
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 12,013
  • بازدید ماه : 27,709
  • بازدید سال : 389,187
  • بازدید کلی : 7,798,143
  • کدهای اختصاصی